sunnuntai 30. syyskuuta 2012

Go green tea!

Mä olen vähän ylpeä tästä uudesta hurahdustasostani, pakko mainostaa ;) Suurimman osan elämästäni olen inhonnut kuumia juomia, pahin mitä tiedän on kaakao. Kahvia opin juomaan ensimmäisenä päivänä kun ryhdyin toimistohommiin ja sitä olen ajoittain juonut. Teetä olen sen sijaan juonut vaan jos on tarjottu, enkä ole kehdannut kieltäytyä.

Viime viikolla kuitenkin lempikahvilassani kun valitsin jälkiruokaa, tuli fiilis että kahvi vaihtuu vihreään teehen siinä ja silloin, yllätin itseni ja ystäväni jotka vielä epäuskoisina varmistivat että menikö mun tilaus ihan nappiin, olihan se. Ja sillä tiellä ollaan. Lähes jokaista syysiltaa on rikastuttanut kupillinen vihreää teetä. Vihreä tee pro-mieheni teki yhtenä iltana luomu Matchaa, mutta siinä meni toistaiseksi mun raja tämän aluevaltauksen suhteen. Haluan että teeni maistuu hyvälle, ja tämä maistui mun suussa lähinnä ruoholle. Sen sijaan olen iloisesti litkinyt tätä:

Ja tätä sain maistaa kylässä ja ihastuin:



Tänään olin sitten monttu auki Ruohonjuuren teeosastolla, kokeiltavaa ainakin löytyy. Vinkkejä otetaan vastaan! <3

2 kommenttia:

  1. Mä suosittelisin kokeilemaan valkosta teetä. se on mun mielestä parempaakin kuin vihreä, ja myös terveellistä :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos Janika! Mun teefanaatikkomieheni oli aika yllättynyt että tämä valkoinen tee oli häneltä mennyt ohi, varmasti kokeillaan :)

    VastaaPoista