perjantai 12. lokakuuta 2012

Kun skeptinen mies kokeili homeopatiaa

Mä oon tämän homeopatian parissa puuhannut jo vähän aikaa, kokeillut eri vaivoihin, oppinut ottamaan huomioon kaikki olennaiset seikat lääkkeen valinnassa (kiitos kotiapteekkikurssi!) ja näin ollen osaan jo  melko nopeasti napata homeopaattisesta kotiboksista tarvittavan lääkkeen.

Mies ei ole näihin koskenut eikä osoittanut pahemmin mielenkiintoa, mutta näin naisena olen tietenkin kertonut silti kokemuksistani asian parissa. On toki kuullut kun mä olen kertonut että johonkin on apu homeopatiasta löytynyt, mutta ei ole itse halunnut kokeilla, liikkeellä vähän sellaisella "sisäinen silmienpyöräytys"-ilmeellä.

Eilen mies kokkailupuuhissaan tarrasi kädellä kiinni valurautapannusta jonka oli juuri ottanut uunista ulos. Jokunen kirosana ja käsi valuvan veden alle. Pahannäköiset jäljet heti näkyvissä. Mä lueskelin pikapikaa läpi homeopaattisia lääkeohjeita, ja oikea lääke palovammaan löytyi heti. Mies ei niitä pyytänyt, mutta minähän annoin silti. Ei sanonut kädestä sen enempää kun että menipä pahasti, mutta tänään totesi sitten että "Kai se homeopaattinen lääke sitten toimi. Kun ei tässä kädessä oikeen ole mitään enää..".

2 kommenttia: